Kutak za privatne iznajmljivače
2. nacionalni forum obiteljskog smještaja
Zajednica obiteljskog turizma pri HGK i ove godine organizira 2. nacionalni Forum obiteljskog smještaja (FOS) koji će se održati 12.-13.10.2015. u Poreču. I ove godine na Forumu se očekuje do 1.000 sudionika, uz odabrane izlagače proizvoda i usluga za obiteljski smještaj, te mnoge zanimlijve teme, predavače i međunarodni panel.
Online prijave za Forum možete izvršiti putem sljedećeg linka: www.hgk.hr/obiteljski
Za sudjelovanje na Forumu nema kotizacije, a online prijave bit će otvorene do 07.10.2015. godine.
Više informacija o 2. Forumu možete pratiti putem službene Internet stranice HGK Sektora za turizam na gore navedenom linku, gdje se objavljuju novosti, informacije i Newsletter 2. FOS.
Energetski certifikat
Shodno tumačenju Ministarstva graditeljstva i prostornog uređenja i odredbi Zakona o gradnji (NN br. 153/13), pružatelji ugostiteljskih usluga smještaja u domaćinstvu smatraju se obveznicima pribavljanja energetskog certifikata. Certifikat je potrebno pribaviti za sve zgrade ukupne površine veće od 50 m2 od 01.01.2016., a prije iznajmljivanja, davanja u zakup ili na leasing.
Ovim putem pozivamo sve zainteresirane pravne i fizičke osobe ovlaštene za izradu energetskog certifikata da iskažu svoj interes za sudjelovanje na prezentaciji za iznajmljivače i dostave ponudu Turističkoj zajednici grada Vodica. Na području TZG Vodice registrirano je 1650 iznajmljivača.
U mjesecu listopadu želimo pripremiti prezentaciju za sve zainteresirane iznajmljivače, na kojoj će se certifikatori moći predstaviti, dati sve potrebne informacije o energetskom certifikatu i podijeliti svoje promidžbene materijale i ponude.
Molimo sve zainteresirane ovlaštene certifikatore da se jave u Turistički ured TZG Vodica sa ponudom:
- e-mailom na adresu: info@vodice.hr
- faxom: 022/ 442 111
- osobno u ured TZ grada Vodica
Poziv je otvoren do 05. listopada 2015. godine.
Planirani termin prezentacije: 07. listopada 2015.
Grad Vodice - obavijest
Prenosimo obavijest sa web stranice Grada Vodica:
"Poštovani sugrađani, u namjeri što bolje pripreme za narednu turističku sezonu, pozivate se do 15. rujna 2015. godine dostaviti pismena mišljenja, primjedbe i prijedloge Gradu Vodice a vezano za novi Zakon o ugostiteljskoj djelatnosti („Narodne novine“, broj 85/15) a kojim odredbama je data veća ovlast Gradskog vijeća (iz članka 9.st.2, članka 14. st.1 i članka 41. st.1) za propisivanje između ostalih i najinteresantnijeg pitanja- radnog vrijemena ugostiteljskih objekata u zatvorenom i otvorenom prostoru iza 24,00 sata.
Gradsko vijeće je obvezno do 09. studenog 2015., donijeti novu Odluku, te će vaša pomoć biti neprocjenjiva u reguliranju ove djelatnosti u svrhu unapređenja turizma i zadovoljstva gostiju i građana."
Turistički cvijet - obiteljski smještaj 2015
HGK već 19 godina provodi akciju "Turistički cvijet - Kvaliteta za Hrvatsku", a od ove godine po kriteriju izvrsnosti po prvi put je u ocjenjivanje kvalitete ponude poslovnih subjekata uvedena i kategorija „Obiteljski smještaj“.
Ocjenjivanje je pokrenula Zajednica obiteljskog turizma pri HGK sa ciljem edukacije i poticanja stalne inovativnosti proizvoda obiteljskog turizma Hrvatske.
Više informacija objavljeno je na Internet stranici Sektora za turizam HGK:
Rok za prijavu je 07.08.2015. (petak), a ispunjen obrazac Prijava s naznakom za „Turistički cvijet – obiteljski smještaj 2015.“ šalju se na e-mail: lmiscin@hgk.hr
Primjena Zakona o zaštiti potrošača
Temeljem članka 10. Zakona o zaštiti potrošača, građani koji pružaju ugostiteljske usluge u domaćinstvu dužni su u smještajnim jedinicama istaknuti obavijest o načinu podnošenja prigovora potrošača. Pisani prigovor je prigovor kojeg potrošač upućuje trgovcu na trajnom mediju pod kojim se smatra svako sredstvo koje omogućava potrošaču ili trgovcu da pohrani informacije koje su njemu osobno namijenjene tako da budu dostupne za kasniju uporabu toliko dugo koliko je potrebno s obzirom na svrhu informacije i koje omogućava nepromijenjenu reprodukciju podataka – to može biti papir, elektronička pošta, CD-ROM, DVD, memorijska kartica i čvrsti disk računala.
Prigovorom potrošač iznosi svoje nezadovoljstvo u odnosu na pruženu uslugu. Iznajmljivač je dužan omogućiti pisani prigovor potrošača u svojim poslovnim prostorijama, putem pošte, telefaksa ili elektroničke pošte, a također je dužan bez odgađanja pisanim putem potvrditi primitak prigovora. U poslovnim prostorijama (smještajnim jedinicama) mora vidljivo istaknuti obavijest o načinu podnošenja pisanog prigovora te na prigovore pisano odgovoriti u zakonom predviđenom roku od 15 dana od dana zaprimljenog prigovora. Iznajmljivač je dužan na trajnom mediju voditi i čuvati evidenciju prigovora potrošača godinu dana od dana primitka pisanog prigovora.
Informacije za iznajmljivače 2015.
Turistički ured TZ grada Vodica pripremio je ažurirane informacije za građane koji pružaju ugostiteljske usluge u domaćinstvu, a možete ih preuzeti u nastavku:
Goodbed - novosti
M Design Studio iz Vodica prošle je godine predstavio računalni program Goodbed namijenjen privatnim iznajmljivačima apartmana, soba, kuća za odmor i kampova. Pregledno i intuitivno sučelje programa omogućuje korisnicima brže i lakše vođenje evidencija te arhiviranje svih podataka.
Na početku ove turističke sezone spremna je nova verzija programa, koja sadrži i ove novosti:
- prijava gostiju u TZ i MUP,
- ispis potvrda o prijavi ,
- izrada i ispis PDV i PDV-S obrazaca..
Besplatnu demo verziju programa možete preuzeti na www.goodbed.com.hr
"Rascvitano, lipo, čisto, moje misto"
Pod sloganom "Rascvitano, lipo, čisto,
moje misto" vodičko komunalno poduzeće Leć u suradnji s portalom
Infovodice i ove godine nastavlja akciju nagrađivanja najljepše uređenog
travnjaka, vrta, balkona i autohtonog vrta.
Akcija će započeti 07. svibnja i trajat će do 01. srpnja, kada počinje online glasovanje, a građani svoje prijave mogu poslati na e-mail: info@infovodice.com
Cilj organizatora akcije je nagraditi one koji već godinama požrtvovno rade na uređenju svojih okućnica te motiviranje građana da što ljepše i maštovitije urede svoje vrtove, dvorišta, terase i balkone i uključe se u natjecanje.
Više o općim uvjetima, trajanju natječaja i nagradama natječaja možete pročitati na linku
10.07.2015. - DODIJELJENE NAGRADE:
Nova aplikacija za razmjenu viška gostiju
Ap Ap, što je skraćeno od „aplikacija za apartmane“, nova
je inventivna smartphone aplikacija, čiji je idejni začetnik Vodičanin Dario
Radin-Mačukat, po struci prvostupnik ekonomije za turistički menadžment. Razvio
ju je u suradnji s prijateljem.
Radi se o aplikaciji za pribavljanje gostiju iznajmljivačima apartmana, soba i
kuća za odmor, koja bi putem međusobne razmjene, preko oglašavanja potražnje za
smještajem, na brz i jednostavan način inicirala i omogućila razmjenu viška
upita za smještaj gostiju dobivenih uživo ili nekim drugim direktnim kontaktom.
Mogu je koristiti i posrednici (agencije) za brže i jednostavnije pronalaženje
smještaja turistima. Namijenjena je dakle onoj osobi koju će potencijalni gost
uživo ili na neki drugi način kontaktirati da bi si pronašao smještaj.
Pojednostavljeno rečeno, korisnici će imati priliku umrežiti se sa ostalim
iznajmljivačima i posrednicima u njihovom mjestu, i jedni drugima slati goste, koje
iz nekog razloga ne mogu primiti, na brz i jednostavan način.
"Mali iznajmljivač - veliki posao"
Turistička zajednica Šibensko-kninske županije i Hrvatska gospodarska komora - ŽK Šibenik pozivaju Vas na edukaciju namijenjenu privatnim iznajmljivačima „Mali iznajmljivač – veliki posao“, savjetovališta za obiteljski smještaj – voditeljica Anamarija Cicarelli koja će se održati dana 28. travnja 2015.g. (utorak) s početkom u 10,30 sati u prostorijama Gradske knjižnice „Juraj Šižgorić„ – Poljana Šibenik.
Program edukacije je marketing obiteljskog smještaja, priprema apartmana/sobe za poslovanje i prijem gosta, te samostalno oglašavanje obiteljskog smještaja putem portala, web, društvenih mreža. Predviđeno trajanje edukacije je 90 minuta.