HR | EN | DE | IT | PL
Menu
Početna » Vijesti iz Turističkog ureda

Vijesti iz Turističkog ureda

Statistički podaci - listopad 2016

07. 11. 2016.

TZ grada Vodica na svom je području u listopadu zabilježila ukupno 7.545 dolazaka i 17.098 noćenja turista, što je 11 % dolazaka i 10 % noćenja više nego u listopadu 2015. godine. Većina boravaka u proteklom mjesecu ostvarena je u hotelskim kapacitetima, a u sobama i apartmanima ostvareno je 45% više noćenja nego u istom mjesecu prošle godine. Najveći broj noćenja ostvarili su domaći gosti, zatim gosti iz Njemačke, Tajvana, Koreje i Slovenije.

Od 01.01. do 31.10.2016. svi smještajni objekti na našem području ostvarili su 187.161 dolazak i 1.065.501 noćenje - od toga u Vodicama 843.114 noćenja, u Srimi 201.658, Prvić Luci 12.103, Šepurinama 7.507, Čistoj Velikoj 680, a prvi turistički promet zabilježila su naselja Gaćelezi (269) i Čista Mala (170).  Tržišta s kojih je ostvareno najviše noćenja su: Njemačka, Hrvatska, Poljska, Slovačka, Češka, Slovenija i Austrija, a strani turisti ostvarili su 87,1 % od ukupno svih noćenja u periodu od početka godine do kraja listopada.

Statistika 10/2016

Statistika 01-10/2016

Statistički podaci - rujan 2016

06. 10. 2016.

Na području TZ grada Vodica u rujnu je ostvareno ukupno 18.904 dolazaka i 99.958 noćenja, što predstavlja porast od 18 % u dolascima i 10 % u ostvarenim noćenjima u odnosu na rujan 2015. Najviše noćenja ostvarili su strani gosti i to iz Njemačke, Poljske, Slovačke, Češke i Austrije.

Od početka 2016. do kraja rujna zabilježeno je ukupno 179.608 dolazaka turista koji su ostvarili ukupno 1.048.505 noćenja, što je 4% više dolazaka i 5% više noćenja  nego u istom razdoblju 2015. godine. Tako je na području TZ grada Vodica već s rujnom premašen ukupan turistički promet ostvaren u prethodnoj godini. Najviše noćenja od početka godine ostvarili su gosti iz Njemačke, zatim domaći gosti, te gosti iz Poljske, Slovačke, Češke i Slovenije.

Statistika 09/2016

Statistika 01-09/2016

Sufinanciranje projekata u 2017

27. 09. 2016.

Turistička zajednica grada Vodica raspisala je Natječaj za sufinanciranje projekata udruga u 2017. godini. Pravo prijave imaju udruge sa sjedištem na području grada Vodica, registrirane prema Zakonu o udrugama, a projekti koji se prijavljuju trebaju biti usmjereni na poboljšanje turističke ponude grada Vodica i temeljiti se na već postignutim rezultatima prijašnjih sličnih aktivnosti udruge. Sukladno pravilima natječaja, prednost imaju projekti koji se odnose na pred i posezonu. Udruge svoje projekte mogu prijaviti do 12. listopada 2016.

Natječaj

Obrazac za prijavu

Javni poziv za kandidiranje u klub kvalitete obiteljskog smještaja "Like HOME" - 2. krug

09. 09. 2016.

Zbog značaja i specifičnosti privatnog smještaja Šibensko-kninske županije te činjenice kako se povećanjem kvalitete smještaja u postojećim kapacitetima i podizanjem razine usluga mogu stvoriti preduvjeti za jačanje te produženje glavne sezone, Turistička zajednica Šibensko-kninske županije je u suradnji sa sustavom lokalnih turističkih zajednica pokrenula projekt Označavanja kvalitete (labelling) u obiteljskom smještaju pod marketinškim imenom „Like HOME.

Riječ je o skupini standarda i mjerila kojima se želi stvoriti nova osnova za povezivanje nositelja obiteljskog smještaja, o nadopuni postojećeg sustava kategorizacije s ciljem povećanja konkurentnosti i razine kvalitete apartmana, soba i kuća koje se privatno iznajmljuju.

Statistički podaci - kolovoz 2016

07. 09. 2016.

Na području TZ grada Vodica, sukladno podacima iz sustava eVisitor, u kolovozu je ostvareno ukupno 59.639 dolazaka i 428.001 noćenja. Ovi podaci pokazuju povećanje od 3% u noćenjima, u odnosu na kolovoz 2015. Najviše noćenja ostvarili su gosti iz Njemačke, Hrvatske, Poljske, Slovačke i Slovenije.

Od početka 2016. do kraja kolovoza zabilježeno je 159.530 dolazaka turista koji su ostvarili ukupno 940.899 noćenja, što je 2% više dolazaka i 4% više noćenja  nego u istom razdoblju 2015. godine.  Gotovo svi tipovi smještaja zabilježili su porast turističkog prometa u prvih osam mjeseci ove godine. Najviše noćenja ostvarili su domaći gosti, zatim gosti iz Njemačke i Poljske, a vidljiv je i porast noćenja sa tržišta Slovenije, Austrije, Mađarske, BiH, skandinavskih zemalja, Švicarske i Velike Britanije.

 

Statistika 08/2016

Statistika 01-08/2016

Statistički podaci - srpanj 2016

08. 08. 2016.

Prema podacima iz sustava eVisitor, na području TZ grada Vodica u srpnju je ostvareno ukupno 60.727 dolazaka i 375.862 noćenja turista, što je povećanje od 10 % u dolascima i 5 % u noćenjima, u odnosu na isti mjesec 2015. godine. Porast turističkog prometa zabilježen je u gotovo svim tipovima smještaja, a najviše noćenja u srpnju ostvarili su gosti iz Slovenije, Slovačke, Poljske, Češke i Hrvatske.

Od početka godine do kraja srpnja zabilježeno je ukupno 99.738 dolazaka i 512.499 noćenja, što je 6 % dolazaka i 4 % noćenja više nego u istom sedmomjesečnom razdoblju protekle godine. Najviše noćenja ostvarili su domaći gosti, te gosti iz Poljske i Slovenije, iz koje je u prvih sedam mjesec ostvareno čak 22% više noćenja nego u 2015. godini. Porast noćenja zabilježen je i sa tržišta Njemačke, Austrije, Mađarske, BiH, skandinavskih zemalja, Švicarske i Velike Britanije.

Statistika 07/2016

Statistika 01-07/2016 

Dodjela prve oznake "Like HOME" obitelji Franić

25. 07. 2016.

Turistička zajednica Šibensko kninske županije je u suradnji sa sustavom lokalnih turističkih zajednica pokrenula projekt Označavanja kvalitete (labelling) u obiteljskom smještaju pod marketinškim imenom „Like HOME“. Riječ je o skupini standarda i mjerila kojima se želi stvoriti nova osnova za povezivanje nositelja obiteljskog smještaja, o nadopuni postojećeg sustava kategorizacije s ciljem povećanja konkurentnosti i razine kvalitete apartmana, soba i kuća koje se privatno iznajmljuju.


Ciljevi projekta su:
- udruživanje ponude sa zajedničkom razinom kvalitete usluge i marketinškim istupom:
- povećanje kvalitete turističke ponude obiteljskog smještaja,
- dodatna promidžba putem: službenih internetskih stranica Turističke zajednice Šibensko-kninske županije, turističkih sajmova ili prezentacija, te tiskanih materijala (brošura)
- jačanje vidljivosti segmenta te time i prepoznatljivost,
- specijalizacija prema različitim ciljnim skupinama;
- stvaranje značajne strateške prednosti, kao i preduvjeta za produženje sezone.

Program vjernosti

30. 06. 2016.

TZ grada Vodica i ove godine želi na poseban način zahvaliti i nagraditi dugogodišnje goste našeg Grada. U okviru programa vjernosti organizirati ćemo poseban prijem, dodijeliti  zahvalnice i prigodne darove za goste koji Vodice posjećuju 20, 30, 35 ili 40 i više  godina.

Pozivamo pružatelje usluga smještaja, koje će tokom turističke sezone 2016. posjetiti dugogodišnji gosti,  da se jave u TZ grada Vodica - tel: 022/443-888, e-mail: info@vodice.hr

Sastanak s ugostiteljima

06. 06. 2016.

TZ grada Vodica inicirala je sastanak s vodičkim ugostiteljima koji se održao 01. lipnja u cilju zajedničke suradnje na aktivnostima, promociji i kvalitetnom iskoraku u ugostiteljskoj ponudi grada Vodica. Sastanku se odazvalo 5 ugostitelja, a dogovorena je i prva akcija koja će se održati  krajem lipnja na temu morskih delicija. U utorak, 07. lipnja  u 11 sati, u uredu TZ grada Vodica, održat će se drugi sastanak, na kojem će se definirati konkretni prijedlozi poput koordinatora aktivnosti, naziva manifestacija, termina  i načina promocije gastro ponude. Stoga pozivamo  ugostitelje da se uključe u ovu  akciju i dođu na sastanak.

Javni poziv Ministarstva turizma

28. 04. 2016.

Ministarstvo turizma objavilo je Javni poziv za kandidiranje projekata za dodjelu bespovratnih sredstava temeljem programa Konkurentnost turističkog gospodarstva. Predmet javnog poziva je dodjela bespovratnih novčanih sredstava Ministarstva turizma za razvoj malog i srednjeg poduzetništva, unapređenje ponude malih obiteljskih hotela, unapređenje obiteljskog smještaja, održivi razvoj, razvoj posebnih oblika turizma, te podizanje konkurentnosti hrvatskog turizma kroz:

- Mjera A - povećanje standarda, kvalitete i dodatne ponude, diversifikacija poslovanja i održivi razvoj, korištenje novih tehnologija, poboljšanje socijalne uključenosti, sljedećih vrsta ugostiteljskih objekata: Hotela, Kampova i drugih vrsta ugostiteljskih objekata za smještaj, OPG-a za seoski turizam
- Mjera B - razvoj posebnih oblika turizma
- Mjera C - sigurnost
- Mjera D - prepoznatljivost. 

    Turistička zajednica
    grada Vodica

    Obala Vladimira Nazora bb
    HR-22211 Vodice